بهترین روش لیفت صورت چیست؟
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

لیفت صورت چیست؟
لیفت صورت یعنی لیفت کردن پوست برای جوان‌تر به نظر رسیدن و بازیابی شادابی آن. در طی این فرآیند، پوست صورت از گونه، گردن و قسمتی از پیشانی به سمت بالا کشیده می شود. به این ترتیب چین و چروک آن نواحی کاملا صاف می شود و پوست صورت سفتی خود را باز می یابد. عمل لیفتینگ بدون باقی ماندن بخیه روی صورت انجام می شود زیرا کاملا جذب صورت خواهند شد.

 

بهترین روش لیفت صورت چیست؟
این تکنیک زیبایی به روش های مختلفی انجام می شود که هر کدام با توجه به نیاز شما و با توجه به فرم صورت انتخاب خواهد شد. به طور کلی روش جراحی لیفت صورت در اصفهان دائمی یا موقتی است. روش دائمی این تکنیک به لیفت صورت با جراحی معروف است که پوست اضافی ناشی از چین و چروک و افتادگی را به طور کامل از بین می برد. اما در روش موقت با وجود تغییرات مشابه باید هر 6 ماه یا یک سال یکبار برای ترمیم به پزشک مراجعه کرد. برای انتخاب بهترین روش لیفتینگ بهتر است در زیر با انواع آن آشنا شوید.

 

لیفت صورت در خانه چگونه است؟
یکی دیگر از روش های محبوب برای رفع چین و چروک و جوانسازی به خصوص در بین خانم ها استفاده از دستگاه لیفت صورت خانگی است. روش کار با این دستگاه ساده است و می توانید بدون محدودیت از آن استفاده کنید.

البته باید بدانید که دستگاه لیفت خانگی قدرت متوسطی دارد و شاید روش چندان موثری برای جوانسازی پوست به حساب نیاید. علاوه بر این دستگاه می توان چند روش ساده و طبیعی را نوعی لیفت صورت در منزل دانست. آنها شامل موارد زیر است:

ماسک خاک رس
ماسک سفیده تخم مرغ
ماسک خیار و آلوئه ورا
قالب یخ با عصاره خیار و گلاب
روتین خانگی پوست با صابون لیفت
لیفتینگ پوست صورت با سرم مخصوص

 

لیفت صورت چگونه به چاقی کمک می کند؟
لیفت با نخ یکی از راه های رفع لاغری صورت است. در واقع در این روش با کشش پوست و خاصیت ارتجاعی آن، فرآیند کلاژن سازی پوست تحریک شده و منجر به جوانسازی صورت می شود.

اگر از روش لیفت صورت برای چاقی برای تحریک کلاژن پوست و رفع نازکی آن استفاده کنید، کم کم متوجه حجم و سفتی پوست خواهید شد.

 

اطلاعات بیشتر در سایت دکتر میلاد اعتمادی





:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: